Itthon legalább nem unatkozom...

 2009.02.10. 14:15

Ez az egy pozitívuma annak, hogy itthon vagyok!

Sokmindenkinek kell a segítségem... Én meg szivesen segítek:D:D:D

Ma mamánál vizsgálgattam a WC-tartályt, régi már és nem igazán akar elzárni tehát úgy határoztunk, hogy jövő hétfőn lecseréljük!

Tegnap a cimbinek néztem rá a gépére, mindig kifagyott minden előzmény nélkül, kideriítettük, hogy az "Északi Híd" melexik túl. Huszárvágással meg is oldottuk; Ráálítottunk 1 plusz ventilátort!

Ma jön hozzám a hugom, mindent egybevéve nem uncsizom:D

 

Munkáról még semmi hír :S SAJNOS...

Mielőtt haza indultunk csináltak rólam képet, még azt gondoltam elküldöm:

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr67934659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása