Új hónap, új remények?????

 2009.03.01. 11:32

 Itt a március, tavaszias hangulat, csak épp a munkánk nincs biztosítva...

Ismét csak várunk (kicsit unalmas nem?)

A legutóbbi értesülések szerint Március közepén 300 spártai katona magyar csőszerelő és lakatos kell, hogy védje a Thermopülai szorost magyarok becsületét Hollandiában...

Na jó a viccet félretéve 300 embert vinnének ki hollandiába??? Nekem ez furcsa, eddig 20-nak sem tudtak munkát adni, most mi változott???

Persze a remény hal meg utoljára, szóval én bizakodó vagyok (mint mindig). A baj az, hogy körülbelül 5 emberrel lehet beszélni, a sorsunkról érdeklődve, és nincs egybehangzó válasz...

Akkor most mi van????

Ha valaki részletesebben tudja a menetrendet az lépjen kapcsolatba velem!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr16973062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ujzeva 2009.03.02. 20:17:49

Hosszú még a március, de reménykedek veled, hogy sikerül!!!

csucsu750 2009.04.04. 23:05:35

Szeva Petikém,most olvasom még mindig ezt a szélmalom harcot vivod:igazad van a remény hal meg utoljára.Én úgy vagyok vele hogy a mese korszakot már kinőtem:ideje váltani,úgyanis az idő nem áll meg.de mi meg ku...ra öregszünk.Ugy látom sok emberkét behuztak ezzel a meló igérgetéssel.Gyulai szinten kb 50-60 embert jelent:nem is tudom hanyadik dátumrol tudok.MIndig csak a jővő hét meg megintcsak jővő hét:kicsit már uncsi a dolog.Gyalog elindultam volna,is kiértem volna már.Ha csak azt számolom mindenkitől egy 5000-et kértek az angol forditásért az nem rossz bevétel egy olyan Vendég melósnak aki éppen a szabadságát tőlti itthol.Félre a búslakodást,hát itt a tavasz hát kell ennél szebb:lassan itthol is beindul az élet,de ha nem is keresek annyit mint kint DE ITTHOL VAGYOK...Petikém szoritok neked:csak pozitivan. cső István.

-barney- · http://barney.blog.hu 2009.04.05. 08:36:36

Ja igen... Felveszik a közvetítői díjat, aztán meg szarnak az ember fejére. Erre megy ki a játék...
süti beállítások módosítása