Dugulás

 2009.01.24. 08:48

Kijött rajtam a Holland levegő kártékony hatása...

Megfáztam!

Rá szeretném venni Pityu kollégát, ha lehet és mód van rá, egy kis gulasch-t főzzön már...

7 - 8 éve bevált módszer a gyulyás vagy húsleves jóóóó sok erős paprikával és minden nyavaja elkerüli az embert...

Nos nekem ez a "kúra" már egy ideje nem volt jelen az étlapomon és a hűvös szeles párás idő nem tett jót a nyálkahártyámnak...

Tegnap voltam Hoogezandban, banki ügyeket intéztem Feri és Laci kollégáknak, utána pedig volt időm vásárolni olyan dolgokat amiket itt poros kisvárosunkban alapesetben nincs lehetőségem. A legfontosabb :D tudtam venni Zippo gyújtóba tűzkövet. Természetesen az alapvető élelmiszerek sem maradhattak ki.

A főnökség részéről nagy a hallgatás, sehol senki állitólag még ma van esély, hogy megjelennek de én ebben már nem bizom.

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr65899108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása