Underworld

 2009.01.27. 10:47

Hetek, vagy talán hónapok óta meg van a Tomb Raider Underworld. Annyi filmet néztem annyi unalomban eltöltött órát éltem át és nem volt egy kósza gondolatom sem, hogy játszani kellene.

Ennek most vége...

Hááát kell még finomhangolni szó ami szó megeszi a gépem egy az egyben.. kicsit talán le kellene butitani a grafikát? hmm

Mindent egybevetve tetszik de majd meglátom :D:D:D:D:D

Be kell vallanom nekem még mindig a TR első része a nyerő illetve a 10. évfordulós kiadás... de én már csak ilyen régimódi vagyok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr64905701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása