Talán az utolsó?!

 2009.09.16. 03:10

 Igen régen írtam... ennek azért van oka, nagyon egyszerű, de nyomós;
Hogy írjak blogot Hollandiáról, hogyha nem vagyok ott!

Ezzel zárnám is a blogot (egy időre)

 

 

 

 

 

Augusztustól van  állásom, Ózdon a Saia Burgess-ben dolgozom mint BiomechanikusDroid...

(összeszerelő soron forrasztok)

Ez is egy életforma meg lehet szokni és a semmitől többet keresek bár nem sokkal.

 

Aki csak az élet napos oldalát látja az nem is tudja értékelni. (Ha ez idézet akkor nem tudtam, elnézést! Ha nem akkor mostantól kezdve lehet idézni :) )

Na ez komoly lecke nekem :S de így más sokkal jobban értékelem a tavalyi évet és hollandiát ahol durván 10X annyit kerestem mint most! És persze nem csak a pénz hanem az ember munkájának megbecsülése, a kedvesség és még sorolhatnám azt ami hiányzik. Felteszem hát a kérdést MAGYAROK! Mikor növünk már fel a környező népekhez? -ezt tényleg nem gazdasági értelemben mondom! Hát mikor vesszük már észre, hogy karöltve többre megyünk mint egymást letaposva, lealázva? Sajna a választ tudom. Nem is akartam ilyet most ide írni de "kijött" és nem koptatom a Backspace-t :P.

Nem adom fel, mennék vissza kézzel lábbal, sőt ha munkát adnának 6 lóval sem lehetne visszatartani, de sajna a gazdasági válság mint nagyon sok mindenkinek nekem is betett, a tavalyi 20 főből hárman vannak kint és dolgoznak de nekik is módosított szerződést csináltak és a jó fizetésüket kissé megnyírbálták... szóval ott sem fenékig tájfel meg a kerítés sincs kolbászból.

 

Ha tudok akkor megyek, folytatom a blogot, jelenlegi kedvenc országomról Hollandiáról, a "mariskáról" és a többiről. Persze ha valami érdekes hír, info van akkor természetesen megosztom önökkel/veletek.

Mindenkinek köszönöm hogy olvasott!

Üdvözlettel, tisztelettel és egy kicsit keserű szájízzel!

Barna Péter aka bArnEy

 

Címkék: end

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr381385430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása