Delfzijl 2

 2009.01.26. 19:07

A megmaradt mágfázásom a nap végére krónikus csuklással párosult... a történet ott kezd érdekessé válni amikor 1 tüsszentés után rámjön a köhögés amibe belecsuklok... na az vicces.

Másodjára azért sikerült az orvossal mindent megbeszélni megvettük a gyógyszereket, kamilla teát... 

Aztán bementünk a sportboltba és vettem magamnak álompapucsot... Sikerült!!!

Nagyon örülök!!!

Mindent elintéztem megvettem amit akartam...

Eredményes napot zárok:D:D:D

jobb lenne ha 1 munkás napot zárnék de én mindig optimista voltam...

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr41904400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása