Duguláselháritás...

 2009.01.25. 20:00

Azzem ma reggelre tetőzött a betegségem... Ettől már csak jobb lehet...

Reggel, hogy úgy mondjam nagyon bal lábbal keltem levegőt csak a számon nagyon köhögtem az életkedvem meg a vájár béka vasporos valaga alatt...

Acc kúra (az idősebb munkatársak egyenes haszna: mindig van náluk 1 rakás gyóccer)

Már csak elvétve köhögök és a közérzetem is javulóban az orrom sem fújom olyan gyakran...

 

A másik pozitivum, hogy volt a "nádszálalkatú" drága főnök és személyesen igért... na most én tudom sőt itt mindenki tudja, ebből van már sok a polcon és nem kell mindent készpénznek venni ami kijön a szájából. Azért remélem már tényleg lesz vmi.

Holnap megyek Delfzijl-be dokihoz, ha úgy van én is bejelentkezem hozzá de ha tényleg jól leszek akkor csak tolmácskodni megyek! Gyuri kolléga beteg de ő már napok óta az ágyat nyomja szóval rosszabbul van mint én. Neki fogyok tolmácsolni. Ha meg már ott járok bemegyek vásárolni; kávét, cukrot, tejet, teát és ami a legfontosabb; PAPUCSOT. Amit még németországban vettem papucs az ugyan jó volt de a vizet nem igazán szerette, Megszivta magát aztán az istennek nem akarta kiengedni:D:D:D:D olyan embernek aki csak a közös zuhanyzóban akar papucsot hordani annak nem igazán célszerű 1 ilyen választás...

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr34901939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása