wáá

 2009.01.20. 10:05

Ezt teljesen durvának találom... Összeomlóban a magyar gazdaság???

287FT az Euró????

Én azt hittem h a béka fenekénél vagyunk, dehát mint oly soxor máskor most is be kell látnom h tévedtem. Lehet még ez rosszabb is!

Bocsi ezért az kis kitérőért de nem hagyhattam szó nélkül.

Jelen Pillanatban még mindig Godlinze, ami egyre inkább valami sütemény nevére emlékeztet!

Dögunalom és semmittevés magasiskolája... Gyakorlatot már szereztem ebből a sportból de már egy kis pénzt is szerezhetnék. A semmittevésből pedig nem lehet megazdagodni. (Ha valaki mégis tud egy tuti receptet rá ne habozzon közölni)

Tegnap Laptopot szereltem... kedves kollégám Tamás beletörte a 3.5-es (kis-jack) csatlakozóját a hangszóró kimenetbe. Ez azért vicces mert darabokra szedtem a "lapost" és nem értem el vele semmit egyszerűen nem volt lehetséges kiszedni... de legalább össze is tudtam rakni. Legalább elment az idő vele!

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr67890422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása