Trip In Groningen

 2009.01.24. 21:47

Ilyen képeket már nagyon régen szerettem volna  csinálni; milliószor voltam Groningenben rengetegszer fényképeztem de egyszer sem sikerült igazi jó esti felvételeket késziteni!

 

 

 Hát kaptam az alkalmon és csináltam klassz felvételeket :D:D:D:D

  

 

Kis csapatkedvenc kocsmánkban, ez volt a gyülekező kocsma a 30ason (ezt hogy miért harmincas nem magyaráznám el aki érti az érti aki nem annak nem magyaráznám el) Musztafa a kocsmáros jó haver lett a második alkalom után, jó fej! :D:D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

 

Kirándulásunkat Uithuizermeeden-ben zártuk ahol beugrottam Teuny-hoz 1 kis vacsira és kávéra, rövid beszélgetésre...

Kicsi kirándulásunk nagyon jó volt unaloműzésnek és szellőztetésenek... Jól esett!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr29900351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása