Delfzijl

 2009.01.26. 12:36

Elvittem Gyurit a kórházba... Mellesleg a körzeti orvosokhoz kellet volna de legalább útba igazitottak. Csak fél  siker idáig mert délután fél ötre lett időpontunk akkorra kell visszamennünk.

Be is vásároltam, az is csak félsiker mert papucsot nem tudtam venni, a bolt ahol lehet ilyesmit venni csak fél háromkor nyit ki hétfőn... Nagyon kényelmes nép a Holland.

De legalább vettem 1 csomó levest, erős paprikát és multivitamint... és jelentős mennyiségű papirzsebkendőt! Nyavajaűző hadművelet beindul:D

Egy jó darabig nem lesz gondom az étkezéssel mert jól tele vásároltam magam...

A bejegyzés trackback címe:

https://barney.blog.hu/api/trackback/id/tr27903200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása